Day 'N' Night

några bra låtar (y),
 

 

 



 kom nyss hem från ett pass med sophie, samma vi körde förra veckan vilket innebär att ja kommer ha samma plågsamma träningsvärk? hopenot! jag kunde inte sätta mig ner, fyy! HAHA
Idag blir det att bara ta de lugnt, det är tisdag vilket innebär att jag kommer sitta som klistrad framför tv:n, först den rätte för rosing, sen DH, christine och brothers and sisters! me like:D
o så har jag precis haft ett superkul samtal med padre om skolan....
har tydligen väldigt mycket frånvaro, lärarna ringer hem konstant, måste komma oftare om jag ska ha kvar mina betyg.. åååååhhhh orkar inte.

men något roligare kanske?visst är det härligt att vädret börjar bli lite bättre? idag va det ju faktist sol och 7+, blåste mycket bara!
men bra väder gillar vi. hoppas de håller i sig bara!
Menmen, nu ska jag hjälpa pappa med maten, så jag gör någon nytta än att bara ligga här i soffan.
Ha en bra dag!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0