....

Kom nyss hem från frissan, har slingat och klippt mig! ska aldrig mer klippa mig, de behövs inte ialf, jag är KORTHÅRIG! jag skojar inte, hon klippte en decimeter, jag är helt gråtfärdig! åååååååh
Och kvällen lär väl inte bli bättre eftersom jag kommer behöva plugga hela kvällen också...!!
åh är så arg nu, vill ingenting. vill bara lägga mig i sängen och sjunka ner och aldrig mer gå upp! usch

sorry la aldrig in bilderna igår, men fick itne tag på elli så dom kommer ikväll istället:)
Puss

Kommentarer
Postat av: miranda

vad tråkigt!! ja bilr aldrig nöjd när ja går till frissan. vart var du och klippte dej??

2009-03-16 @ 19:15:25
Postat av: gaby

svar miranda: mm visst är det? dom ska ju faktist lyssna på kunden!:) brännpunkt, har aldrig klippt mig där, brukar klippa mig på e-hair och dom är riktigt bra, rekomenderar starkt! men lite dyrare, så tog brännpunkt den här gången eftersom jag skulle slinga med.

2009-03-16 @ 19:18:44
URL: http://gaabyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0