Even the best fall down sometimes

tog ju spexfotot igår, haha får se hur de blir..! Kul att nästan hela klassen va med ialf, ett mirakel enligt mig. hah
Fotot tog nästan mer än halva dagen, eller vi gjorde så de blev de så ahde bara SO, då vi kolla på film så de va en rätt så slapp onsdag;) Men efter skolan va väl inte de roligaste kanske, satt i en iskall bil med marcus i 1-2 timmar,  och mitt ute i ingenstans, hade skjutsat hans syster till stallet någonstans påväg till motala, och så går bilen sönder, great!
men när vi väl kom hem åkte vi direkt till strandgatan och kollade på hockey med Adam Joel och Hellsten:) Sen följde Marcus med hem.
Idag så har vi studiedag, underbart! men ingen sovmorgon för mig inte, gick upp och träna med sophie vid 9 istället! nu har jag lagat lite mat och ska snart städa hela lägenheten hade jag tänkt, behöver lite pengar!

men nu ska jag kila, ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0