Show a little faith, there's magic in the night

Hittils har jag inte gjort mycket alls, bara slappat!
Marcus åkte precis och snart ska jag och papi åka till ikano en stund hade vi tänkt, och ikväll ska jag träffa  min underbara vän Ellinor, det kommer bli superkul! för kul är något man alltid har med henne, man har alltid träningsvärk i magen efter en dag med henne! och grejen är att vi är så sjuukt lika, det är läskigt! vi tycker lika dant om allt, och då menar jag verkligen allt. Och ändå så har vi varit bästa kompisar i 14 år och aldrig bråkat, det kallar jag äkta vänskap!
Men nu ska jag göra iordning mig lite innan vi åker

Några bilder från gårdagen:



Jag och en urgullig Alexandra,          hur ser jag ut? HAH

Emmis och Vickis! sötnooosar

möömmaa

Johanna och Emmsan, göll


Kommentarer
Postat av: Emms

visst är de!! men då får du köpa dem då snuttis! De kommer säkert in snart igen. :)

2009-03-08 @ 18:23:24
URL: http://cocoo.devote.se
Postat av: Emms

ja, good luck! Men de kommer säkert in snart igen. :) Kom ihåg att leta på hm DIVIDED, för på hm's accessoar avdelning finns det ett par liknande, men det är inte dom i alla fall. :)

2009-03-08 @ 19:11:26
Postat av: Em

vad mysigt det ser ut!

2009-03-09 @ 02:57:06
URL: http://audrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0