we are gonna make it through

Dålig upptatering igen, sorry! har inte haft tid.
Meeen börjar med fredag då, blev ingen fika utan jag Elli jossan drog till hjulsbro där vi hämtade upp Lisa och sen gick vi till Henrik där det va fest, kulkul!
Sen i lördags så va jag med Marcus en stund, och blev det firandes hos syster min som fyllde 21, grattis!!!
Senåkte jag och Marcus ni till stan, han skulle iväg och jag skulle fika med Elli Jossan och Lisa, satt där til tolv sen gick jag hem. Och så idag då, jadu idag har det inte hänt mkt alls, Marcus har varit här ochså.

Nu sitter jag och kollar på wipeout med farmin, sen är det beck som gäller.

Lite bilder från lördagen


Honken & Grodan;)

nemen titta va snygg ja kan vara!

Jossan & grodan

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0