I'm the rush you've been waiting for your hole life

Fredag, det gillar vi!
Idag träffade jag angelica vilket var väldigt länge sen! riktigt roligt, vi åkte till ikano och senhem och bara myste, hon är bra!! fick med mig en klänning, kjol och värmeskyddande till håret hem, visar bild på det senare.

Nu har Angelica gått hem till sig, vilket är mittemot mig, aah:D vi kan faktist se varandra när vi står i fönstret. hih
så nu sitter jag här och inte gör alls mkt, ska väl snart väcka syster min och börja lite med käket? tacco står på schemat!
Pappa åkte ju till Åre igår så vi är ensamma, sjukt skönt!

Ikväll blir det bowling med brudarna, Lisa Elli & Jossan, kommer bli nice;)
Efter det får vi se vad som händer;)


saknar det här så sjukt mycket! allt med er i sommras slår allt! älskar er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0