I´m your pusher

så då va måndagen avklarad och både NP muntligt i matte och biologiprovet, det gick väl helt ok med tanke på att jag aldrig pluggade igår.... somnade! har inte sovit så mkt i helgen men men det tog ja igen igår och så pluggade jag på lunchen, och np:t vetja inte riktigt hur det gick, va saker ja inte är speciellt bra på men hoppas det gick bra ialf. Fick reda på idrottsprovet idag med, vilket jag inte heller hade pluggat något till men fick mig faktist ett VG:)
Den här veckan kommer jag inte ha något liv känns de som, har massa prov och inlämningar. Och alla prov är i ämnen jag inte är bra på som tex spanska och kemi, förstår mig inte på ämnena! usch..
meen, idag blir det att bara ta det lugnt, är fortfarande riktigt trött!!!

Sakerna jag köpte i veckan + en kjol jag köpte för någon vecka sen som ja sa ja skulle visa men glömt helt!






Har inte fått bilderna från lisa än men ikväll kommer dom allt;) 
 Puss /G

Kommentarer
Postat av: miranda

Fina saker! Vart kommer det i från?

2009-03-30 @ 19:02:42
Postat av: gaby

svar miranda: den randiga kjolen och klänningen kommer från gina, värmeskyddande för håret hm, och den blommiga kjolen från monki!:)

2009-03-30 @ 19:17:34
URL: http://gaabyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0