SUNDAY

Söndag, buhuu! skola imorn....
igår så åkte jag och Marcus & Hellsten till Rolle och kolla på hockey, Joel kom också lite senare.
Trevlans. Efter hockeyn åkte jag och Marcus hem till honom och kolla på film med lena sen gick vi och la oss.
Idag har det inte hänt mkt alls, har precis kommit hem och ska nog till stan en stund med syster min och köpa mig en kjol jag hittat på monki, efter det blir det nog att gå en promenad runt ån med! hurtit;)Har
annars blir det att ta de lugnt resten av dagen!
Har verkligen panik över skor! vet inte vilka jag vill ha och nu har jag budat på ett par skor på tradera och vann dom, vetinte ens om jag vill ha dom!? åååh.. hah 


Kommentarer
Postat av: Maddiii

Om det är dom på bilden som du hr budat på, ta dom!!!!!! :D

2009-03-02 @ 18:07:39
URL: http://madeleinezettergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0