THUNDER ROAD

sorry blev inget inlägg igår, har inte haft internet mamma kom och tog det...
Men nu har jag fått låna Marcus mobila bredband, wie.  
inte hänt så jätte mycket idag, skola sen stan en stund, har köpt mig en kjol, klocka och 2 par solglasögon den senaste veckan som jag tänkte visa lite senare!;)  Imorn blir det dans halva dagen, för på torsdag ska vi till cupolen och dansa.. får se hur det kommer att gå! haha. Ikväll börjar DH och christine, iih bästa ju!  funderar på att ta mig en promenad runt ån innan det börjar kanske? 
ska börja bli hurtig nu och sluta äta massa onödigt onyttit och börja träna!! har jag iofs sagt väldigt många gånger nu, men nu ska jag verkligen ta tag i det! höh, ska bara försöka få med mig Johanna & Anna och bestämma vilket gym, vi kan verkligen inte bestämma oss! nån som rekomenderar något?

nu måste ja kila för sophie fråga om vi ska ner och träna vid 8 så måste packa, hade bra!


PUSS!

Kommentarer
Postat av: miranda

Jag tycker feel good är väldigt bra. Iof är friskis och svettis billigast men de har inte lika bra maskiner och feel good är lite fräschare. Tycker det är värt pengarna iallafall =)

2009-03-03 @ 20:51:35
Postat av: miranda

Jag tycker feel good är väldigt bra. Iof är friskis och svettis billigast men de har inte lika bra maskiner och feel good är lite fräschare. Tycker det är värt pengarna iallafall =)

2009-03-03 @ 20:53:03
Postat av: miranda

Jag tycker feel good är väldigt bra. Iof är friskis och svettis billigast men de har inte lika bra maskiner och feel good är lite fräschare. Tycker det är värt pengarna iallafall =)

2009-03-03 @ 20:57:22
Postat av: Johanna

ja det tycker jag! pössssseen på dig

2009-03-04 @ 16:05:21
URL: http://johannamatildastoltz.blogg.se/
Postat av: Hanna

det e sjukt! XD hhaa !

2009-03-04 @ 16:17:43
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0