Could I act like you, and put a smile on my face

åh sitter i här och lyssnar på massa the sounds låtar, väcker minnen kan ja säga!  dom är ju så gryyyymt bra! GALET.


ILLA GABY, jag ligger fortfarande i soffan, har inte gjort någonting på hela dagen, eller jo, jag har gått ut med tarzan och lagat mat till mig, inget mer! inte rört mig ur fläcken.
Men sånna här dagar får man ha ibland, eller? haha.   ae nu ska ja nog snart.. nån gång?.. idag? hoppa in i duschen och göra något! kommer ju ruttna bort snart..

Föresten så blir det nog klänning nr1, min syster ska köpa nr2 så vi ska dela på dom, så ska ja se vilken som är finast på mig så tar ja den till skolavslutningen, smart va? nu kan ja sluta ha panik över det, en sak borta från mina tankar, sköööööööönt!
Tack för era åsikter, dom behövs verkligen! så fortsätt så!

ae nu ska ja röra på arslet!
byyyeeee

Kommentarer
Postat av: miranda

visa bild på dom sen

2009-05-16 @ 21:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0