FREDAG!

ah har knappt tid med bloggen, men ialf, i onsdags så träffade ja Lisa, Marcus och Joel på kvällen, vi åkte hem till marcus där vi rökte vattenpipa och kollade på film! urmysigt.
Igår så gjorde jag inte alls mycket, va helt ensam hemma så satt här med rocky(minhund) och myste.
Lite senare kom Marcus hit, vi lagade taco och bakade muffins, gaalet gott måste ja säga!:D
efter vi käkat så träffade vi Sophie och Petter, vi satte oss på steves en stund och sen drog vi hem till sophie och spela biljard! trevlig kväll!!

Idag då, inte gjort alls mycket, vakna för en stund sen, och nu ligger ja i sängen och kollar på tv.
planer för dagen är  inte mycket alls, men ikväll då är det partaj som gäller, 18 års fest. Så dagen kommer väl bestå av funderingar vad ja ska ha på mig? inget känns lockande.

ne nu ska jag käka frulle, skriver mer om kvällen imörn! och självklart kommer de bilder med;)

Ha en underbar fredag mina vänner
PUSSS


Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: ja, jag tycker den är fin. skön , men man måste tänka litepå vad man har under, för den är lite genomskinlig :)

2009-05-22 @ 17:57:59
URL: http://iiidajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0