It's been like this since I don't know when

okej, först och främs måste jag bara säga, hur varmt är de inte;o? ohmy, ja låg på taket och solade i en timmao och höll på att dö!! men nu ska man ju inte klaga när värmen äntligen har kommit?

Igår så åkte jag ju och träffade Ellinor, vi satte oss på steves en stund och sen gick vi ner till hamnfestivalen, där de va helt ok! hoppas på roligare idag!

Har precis kommit in från en timmas solande på taket och ska snart ut oc lägga mig igen, kämpa med brännan till skolavslutningen;) Sen klockan 3 så ska ja kika på bal denna helg igen, heh.

Ikväll blir det förmodligen partaj med bruwdsen! vet inte riktigt vart vi ska va innan än, men de märks. Sen blir det ialf hamnfestivalen tror jag. Om vi inte hittar något roligare dvs!

nu ska ja fortsätta sola, herråå!


jag & elli påväg till steves

Kommentarer
Postat av: miranda

kan du inte lägga in en videoblogg?

2009-05-30 @ 12:56:49
Postat av: Emmis

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT

2009-05-30 @ 15:05:29
URL: http://cocoo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0