LÖRDAG

ah nyvaken, bakis,trött, ont ihuvet, och bara anmält seg. Meeen det ska inte hindra mig för att ha en kul dag inte, nejnej, om en timma drygt ska ja och systra min ta oss ner till cloetta och kolla på balen, vi hade inget för oss och vi känner ju folk som dansar så why not? Efter det ska ja nog träffa johanna.

gårdagen vart välhel ok, förfesten va kul med brudarna, festen va väl mindre kul.. så blev att åka hem rätt så skapligt. bilder från igår kommer när lisis har ork till att lägga upp, slöeesak!

Föresten!! har beställt en klänning;) vilken får ni se när den kommer:D hoppas verkligen den blir bra.

mina johanna& anniiiss har kommit hem från spaninen idag, så blir att hon/dom? sen:D

nenu ska ja duscha och sen fixa iordning mig för sedan bege mig ner till balen!
ha en underbar lördag sweeties.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0