ONSDAG

åh de är ju underbart, har varit ledig hela veckan, och är resten av den!
Igår gjorde jag väl typ ingenitng, jag städa lite, sen kom Elli hit, och lite senare även Marcus, vi laga mat och bara tog de lugnt! Sen iväg på träning som varje tisdag. Sen hem och kolla på tv;P

Idag har jag inte gjort speciellt mycket heller, marcus har varit här,vi har solat ätit och varit ute med vovvsarna.
Ikväll ska ja träffa Lisis och kanse några mer! kommer nog bli gran!

åh, jag har verkligen panik över klänningarna, det står mellan 1an och 5an, och jag kan verkligen inte betämma mig, hur svårt kan de va? men så visa emmelie en bild på 5an som någon hade tagit och den va inte alls lite ljusrosa som på bilden, den va nästan lila och inte alls fin, men de kan ju bero på ljuset i rummet? AAHH!!
så fortsätt gärna att skriva vilken och varför, ni är ju underbara!:D

Kommentarer
Postat av: Bert

5:an den är ju snyggast ta den!!

2009-05-20 @ 23:40:28
Postat av: miranda

tycker fortfarande ettan. färgen på den andra är inte som på bliden som du säger. min kompis har den. den är fin också men tror ettan är finare.

2009-05-22 @ 21:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0