ONSDAG

Hann inte skriva igår, fullspeckad dag!
och nu klagar min kära vän på att hon vill ha något att läsa ;) haha sötnos!
så här har ni gårdagen och dagen.,
igår va jag i skola som vanligt, det va bad på idrotten och jag bada? huuuh, galet!
men de va fatkist rätt så skönt, sen låg jag och Emmelie och sola hela dagen tills so:n och sen va de hk.
Efter skolan va de raka vägen hem för att tvätta, mycket behövligt!! När de va klart va de bara att sätta sig på bussen till hjulsbro för att träffa rekis och lisis, vi såg klart på filmen vi såg dagen innan och bara tog de lugnt! Sen vart  klockan sen och jag åkte hemåt.

Idag så har jag varit i skolan som vanligt, har precis kommit hem och tänkte ta en tripp till skopunkten och kika lite, Sen ska ja träffa ellii!  får se va vi hittar på, försöker lista ut de nu hon och jag men vi kommer inte så långt, hahah!
imorn är vi lediga för vi ska spela in film i bilden, görskönt:D, så blir att ta tåget till linghem där P hämtar oss och skjutsar oss till holmer där vi spenderar dagen med filmande!

Väntar fortfarande på bilderna från lisa, men hon är ju så otroligt slöö så hon orkar ju aldrig! dummaflicka,, hihi
så dom kommer straxt får vi hoppas på:)
ne nu ska ja keka sen åka till skopunkten,
PUSS/g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0