SÖNDAG

igår som sagt så gick jag och bella och kollade på balen,  fjärde gången för mig, men det är fortfarande lika fint, nytt folk att kolla på ialf:)
När balen va klar så gick vi ut och hälsade på alla vackra människor, så sjukt fina!
Sen åkte dom till trädgård och lika så vi, va där och hälsade ännu mer och kollade på när dom gick in till stan, vet inte riktigt va de heter, typ rännstensgång? huh
ajjaa, sen gick jag och Bella upp till Anders som bor precis vis bosses, där pappa och lite folk var så blev det grillat, mömmmss! Satt där i några timmar och snacka med godingarna, sen mötte ja upp Johanna, kuligt att träffa henne, hon fick självklart berätta allt om spaninen, verkar som en riktigt kul resa! Sen när vi inte har så mycket att göra gick vi upp till goding igen där vi käka glass och kollade på twilhight, jag säger bara ettt ord, KÄR! aee, jag trodde inte de skulle hända men han är ju underbar! jag har alltid tycky att alla tjejer som är säger han är snygg är konstiga, han är ju ful? men NEJ, mummss!!  hih

Idag ska vi åka till landet och grilla och bara mysa, det är ju faktist lite fint väder? hih
men FÖRST ska vi köpa närspray till mig, har åkt på  en riktigt förkyldning, ackack! inte bra.

Lite bilder från balen

on my way to the pram!

sis med!

så vackert!:)

en grymt vacker angelica, och en inte lika vacker gaby?hahaha
men måste nog säga att angelica va vackrast på balen, eller ialf en bland dom!

erik och jag:) 

Henric och hans danspartner:)

Fredrik och hans danspartner:)


Ne nu ska vi åka, så hann inte lägga in mer, men här va några ialf!
hur vackra är dom inte?

meen, ha de bra, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0