SÖNDAG

Ah nu är jag hemkommen, 
Kvällen/dagen på landet va riktigt kul, vi börja med att grilla och myste, sen satt vi ute och snacka om allt tills det blev för kallt då allt fortsatte inomhus, blev spel, dricka, prat och  galet mycket skratt!
Tänkt att alla skulle sova där, men det blev tillsist bara jag Lisa och Emil, Oskar och Andreas skulle jobba, och så fick Elli svårt att andas för pollen, så jossan coh fredrik följde med henne hem :/
Så när dom gick låg vi och kolla på film en stund innan vi alla däckade isofforna

idag blev det städa och ligge ute och sola, underbart! Va inte allt för varmt, blev molnigt så då åkte jag & lisa hem till henne, där vi träffade räkan och gick ut och gick och satte oss vid ån och rökte vattenpipa och bara hade allmänt mys!
kulkul!!

Nu har jag precis kommit hem, och jag är sjuk? inte bra, har massa i skolan den här veckan...
lbilder från landet kommer imorn,
men bilder från ikväll  kommer här;)


rekan &lisa


:D
ne nu måste ja verkligen sova!!
herråååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0