stress....

ah vilken stressig dag det varit, försov mig i morse, så fick väldigt bråttom in i duschen göra iordning sig sen dra sig ner mot stationen. Och på morgonen hade vi np i spanska, vilket jag nästan helt säker på att ja ej kommer få godkänt i, är verkligen kass på spanska!! men men kan ju alltid hoppas;)  sen flöt dagen på, efter skolan va det hem direkt och ner i tvättstugen för att tvätta lite, mellan maskinerna så drog pappsen och ja till ikano och köpte skor, sen hem igen och stoppa allt i tumlaren och hänga, sen ut till maxi och handla, sen hem igen ner till world class för träning med sophie, och nu sitter jag här hemma och kollar på hockey med papii! Ska duscha och sen kanske jag åker till hjulsvbro för att va med lisa och rekan! men får se om jag har ork till det;) höh

'

två riktigt dåliga kort på skorna ja köpte, jag har tillochmed målat mina naglar för första gången i historien? ohmy

men skorna,löööve them!

nu ska ja duscha!!
/G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0