The truth hurts and a lie's worse

ja igår då, efter att jag och Lisa gått på stan drog vi hem hit en stund och bara tog de lugnt. Sen åkte vi hem till henne dit även Räkan kom senare, satt hos henne och snacka och bara hade allmänt trevligt;) sen tog vi oss en promenad och gick till Henric där det kom lite folk, det blev singstar och massa annat. Sen drog dom och jag Lisa och Räkan drog hem till Lisa igen där vi rökte vattenpipa.

idag vaknade vi runt 11, räkan drog på balträning och jag och Lisa gjorde ingenting, haha låg och snacka om allt möjligt!
nu har jag kommit hem och ska väl fixa iordning lite innan jag kanske drar mig tillbaka till Hjulsbro igen, mkt åkande för mig!haha


fråga mig inte vad ja gör med min mun,..   ( reeekis & jag!)








hahahhah sjuka jävel asså, puss på dig!



morgonpigga...

nu ska ja hjälpa pappa med maten,  ha en superbra dag sötnosar!
loooooove / g

Kommentarer
Postat av: miztha

åwh vattenpipa <3

2009-05-15 @ 19:19:27
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0