TISDAG

igår hade ja faktist besöksrekord, så himla kul:D
fortsätt så, och kommentera, allt bli så himla mycket roligare då!

Igår va ja sjuk så då låg jag hemma och sov hela dagen, men idag så kände ja mig tvungen att gå till skolan, det är ju så himla mycket nu!! så upp gick jag och for iväg till skolan som bara bestod av np i matte och so, sen slutade vi! underbart.
Nu ska ja snart iväg och träffa rekan, fårla se va vi hittar på. Annars blir det väl plugga och tv tittande ikväll;)


sandris & jag från disney on ice, jag saknar dig!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra :)

& jag skanar dig också enormt!<3

2009-05-05 @ 14:41:35
Postat av: miranda

hur många besökare har du? och kan du inte skriva det där inlägget om hur du sminkar dig och vilka produkter du använder?

2009-05-05 @ 16:52:32
Postat av: miranda

2009-05-05 @ 16:53:18
Postat av: gaby

svar miranda: jo självklart visst kan ja göra det, när ja får tid! ska försökai veckan:)

2009-05-05 @ 23:18:56
URL: http://gaabyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0