SÖNDAG

Gårdagen va faktist rätt kul, efter balen gick jag hem och gjorde mat till mig eftersom alla andra va på landet. Sen gjorde ja iordning mig och åkte till Jossan där vi förfesta med brudarna och Fredrik (jossans pojkvän) och hans kompisar.
Runt 10 åkte vi in till stan, hamnfestivalen, där det va helt ok! Sen flöt kvällen bara på, träffade folk, drack, och bara hade mysigt!

Idag då, vakna med huvudvärk och världens mensvärk, och inte nog med de nejnej, skulleupp kl 10 med;o jaaaaa!! Upp och hopppa barra, för då va det dags för cross sm. Så dit åkte jag bakis med familjen och där fortsatte hela min dag i denna värme, ujuj & ja jag har bränt mig.. attans! men de lägger sig snart, hih!

Kom hem för några timmar sen, och slockna direkt.. vakna upp lagom till Gossip girl och nu sitter jag här. Få se lite vad som händer ikväll!

lite bilder från igår, hmm jättefina ja!... fråga mig inte vad vi gör

liksom va



alltid närbilder;9aha



resten tror ja inte ni ens vill se, men några ialf:)
nu ska ja åka till hjulsbro! byyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0