ONSDAG

nu är sista provet avklarat, så underbart!! dock kommer jag nog inte få g på detta så kommer säkert få omprov..
Nu är det bara inlämningar som ska in, 2 svåra med.. usch!!
ajjaa efter skolan åkte jag och Emmelie till ikano, ja bytta kjolen ja köpte häromdagen och köpte mig ett par shorts istället! hih Snart ska ja iväg och hanlda matsäck tills imorn, då alla nior på skolan bär av till stockolm där vi kommer besöka riksdagshuset och sånt där, och sen gå på stan och sen vidare till grönan. kommer nog bli kul!

är det inte helt sjukt? det är bara 4 veckor kvar tills skolavslutningen, inget åkande med pendeln varje dag, inget linghem, klassen? galet ju. Jag har alltid sagt att ja verkligen inte kommer sakna våran klass, men nu när det närmar sig så känner jag fatkist att ja kommer göra det, även fast alla i klassen är så brutalt jobbiga, så har jag ändå spenderar nästan varje dag i 4 år med er, det är länge, och nu när man tänker på alla minnen, alla lärare vi fått gråta över att vi är så jobbiga, alla bus vi gjort... men så finns de ju faktist massa saker ja verkligen inte kommer sakna, som när ni tar mina saker och knuffar på oss och bara är så sjukt jobbiga;)! haha

Fast för oss är de faktist bara 3 veckor kvar eftersom nästa vecka är vi lediga, hur underbart? mycket underbart!hihi

Men nu ska jag kila, Ha en underbar dag!
blir bilder från skolan bara för det:

haha nått gammalt skolfoto, 7an eller 8an

nkpg i 7an

snöbollskrig i väntan på tåget


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara säga att det är kul att läsa din blogg :) Och dethär inlägget får en verkligen att tänka tillbaka på linghemsskolan och ibland saknar man det faktiskt :), men vart har du tänkt att ta vägen här näst då :)? <3

2009-05-13 @ 19:32:14
URL: http://maliiinavetun.blogg.se/
Postat av: emely

Åh vilka gammal bilder! Sjukt härliga minnen har man allt, fikastunderna på himnafjället, haha ;)

2009-05-13 @ 20:43:07
Postat av: Malin

jaha, men det lät ju bra :) hoppas du hamnar i bra klass och så :)

2009-05-13 @ 20:56:04
Postat av: Malin

hihi, det gjorde inte jag heller när jag sökte. Men när man väl träffa klassen så var det faktiskt några man kände igen så det var ju skönt. Annars så går ju du på ljunkan och då måste du ju känna någon där iaf ;);)

2009-05-13 @ 21:21:24
URL: http://maliiinavetun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0