VÄRLDENS BÄSTA VÄN!

ååååh fredag! skönt.

Skolan va slapppp, gav mig själv en sovmorgon och så slutade vi 1, så vart en rätt så kort skoldag!
Efter skolan åkte ja in till staden och träffade Elli och Angelica, gick på stan och kikade lite, och tog oss en fika gjorde vi med i det underbara vädret, somska hålla i sig hela helgen :Diiihh

Fick med mig hem ett par shorts och solglasögon, de är något ja ska sluta köpa nu, har 6 par. de räcker nog:P

Snart ska ja börja göra iordning mig för en fika med Ellinor, vet inte riktigt vad vi gör sen, kanske drar ner till hamnfestivalen och kikar lite:) de märker vi! bra kommer de bli ialf, det blir det alltid med Ellinor som sällskap! ni förstår att hon är verkligen den bästa människan ja känner ,vi är så grym lika men ändå olika, vi tycker exakt lika dant om allt och har exakt samma humor, och så har vi känt varandra i hela vårat liv och aldrig bråkat? ja vet, det låter konstigt men det gårliksom inte, vi har aldrig något att bråka om och vi stör oss inte på varandra eftersom vi är så lika, och har alltid så galet kul, ni ska se oss! folk stirrar som om vi vore något som dom aldrgi sett förut! men vet ni va? det skiter vi fullständigt i:D ae, med andra ord, hon är underbar.

Jag kan skriva hur mycket somhelst om denna människa men nej, nu får de ta slut. ni tänker säkert som om jg bryr mig? men jag måste få skriva av mig lite ibland, de är ju de bloggen är till för? hih

Nu måste gaby kila,
Ha en underbar fredagskväll mina älskade bloggläsare! höh
det ska ialf jag ha!:D
PUSS/g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0