tiiisdag

ujuj, kom precis hem från gymmet, jag och josefine svettades lite på rullbandet mm. göttans.

Efter skolan träffade jag sophie, vilket va skit länge sen, så va riktigt kul!
Vi satte oss på steves i några timmar och bara pratade av oss.
Sen skulle hon på cheer träning, och jag gick ner till gymmet som sagt.
Nu ska ja ta mig en varm och långsam dusch, sen ska jag bosätta mig framför tv, TT(tvtisdag) you know;) höhö

FÖRESTEN, redovisningen gick bra, jag som inte kan/klararav/HATAR redovisningar, men de gick bra, iofs va de bara inför de 8 tjejornai klassen, dom 8 som är dom bäst:) hihi, och jag och frida fick godkänt, wiihuu. Vi skulle prata 5 min var minst, och mitt och fridas framträdande gick på 15 min, aldrig pratat så länge tror ja, stolt över mig!:)


♥duärbra

okej, de tog 40 min för mig att hitta den här bilden!!!
men nu är den här, och nu börjar DH
så hejdå!:)

Kommentarer
Postat av: sophie

haha ! hur mkt har du på din dator kvinna!? du är bra, mysig dag. <3

2009-11-03 @ 22:17:58
URL: http://suff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0