onsdag

heeeeeeeeeeeeeelt slut,
har varit i skolan hela dagen, började 10 ochslutae 11. Sen drog tjejorna i klassen in till stan och käka. Efter de åkte vi tillbaka till skolan, andra gruppen skulle ha lektion, men icke jag, så jag och frida gick runt lite och chilla tills 3 då de va rengep, ni förstår jag stod på scen:O:O:O:O:O och svara på frågor.. inte ok!
Efter rengepet så fixade vi lite med våran korridor, bla wii spel och värsta spelen som folk fick köra, sjuukt kul!
Sen kom folket och vi gick upp på sceen.. Sen gick vi runt och blabbla, sånt man gör på öppethus;)
sen upp på sceen igen, och sen upp till våran korridor och spela spel(h)

men nu har jag precis kommit hem, gjort mig lite gröt. Ska gosa ner mig i sängen och kolla på tv, mackan kommer snart med:)





hahahhahaha! ja dör

ae jag måste bara säga att jag har den bästa klassen, helt klart! puss påer♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0