i'm on fire

hopp då va torsdagen avklarad, snart helg! wihu

Slapp dag, och jag lyckades försova mig idag igen, har gjort de alla dagar den här veckan, men what to do! första veckan efter lovet, sånt får man räkna med då!

slutade vid 12, gick hem och sov till 4, sen vid 5 drog jag och suff ner till gymmet. Sen gick vi hem och duschade och så innan vigick in till stan för att hämta ut biobiljetterna, vi ska se twilight the moon! WOHOO
sen tog vi oss en fika, mys! Runt 8 kom marcs och hämtade mig, vi drog hem till han och kollade hockeyn, sverige vann! duttiga.

Nu ligger jag i sängen och ska sussa snart tänkte ja, ska försöka med en försovningsfri morgon, har ju faktist sovmorgon:) hih
lite skolbilder från veckan va;)

oliviiiiia och jaag:)

olivia tyckte bilder va lite härlig och försökte va lika härlig men..


lyckades kanske inte lika bra;)? hahahha sööööt

nattttii♥

Kommentarer
Postat av: olivia

hahaha nae lyckades inte lika bra :D

2009-11-05 @ 23:29:43
Postat av: shqiprim

hahahaha fan va falskt de ser ut när oliva gör ett försök :)

2009-11-10 @ 15:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0