LÄSKIIIIIIIIIIIGT!

okej, jag är rädd, eller va rädd, eller är rädd nu med.

När jag skulle till marcus började allt med att jag satte mig på busshållplatsen och väntade(eftersomjamissadedenandrabussen) och så går en kille där, inget jag dirkekt lägger märke till mer än att han ser mysko ut. Helt plötsligt ställer han sig vid mig. Tänkte inte mer på de, jag går på bussen, han med, sätter sig en meter ifrån mig med sin luva nerdragen fortfarande och har inte visat ansiktet eller nått. då började ja blir misstänksam, så jag väntade jävligt länge med att trycka på stopp knappen, och då menar ja länge, knappt att den stanna, och när jag ställer mig upp, tror ni inte han också gör de och går. Så jag går snabbt somfan, och jag kollar bak, så går han bakom mig, då menar ja inte 10 meter utan enhalv meter bakom mig, jag börjar gå snabbare, hinner gå typ 3 meter så kollar ja bak igen, och han är SPÅRLÖÖÖÖST!!!!! och de fanns inga buskar eller nått där ja stannade, bara en åker ett hus som ligger långt ifrån och en väg, så jag stannade för att kolla noga och han är inte någonstans, helt borta, jag skulle kunna se nån på hur långt håll som helst men han va borta! och marcus somstod på andra sidan vägen såg bara mig när bussen åkte förbi. okej LÄSKIGT!!!!

jag vågar inte gå ut längre.... kommer isolera mig här hemma!

ville bara berätta det, ska sova nu.
PUSSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0