have you ever been in love

jag vill bara krypa ner i min säng och sova, och vet ni va? de ska jag göra snart. Utan att ha en spyhink i famnen, utan ligga skönt. ååhhh! Jag förstår inte riktigt hur jag lyckades däcka med min papperskorg, jag låg och kramade den! HAHAHA och idag fick ja göra rent den med... BLÄÄ!!! ae för mycket alkohol igår, men en sjukt värd kväll med min sjukt värda vän ellinor. Smällen får man idag, är hungrig men mår illa vad ja än äter, är törstig men mår illa då med, och huvudet! ajaj.

ne nog pratat om baksmälla och fylla. Idag har ja inte gjort någonting som va planerat, suttit hemma med papi som är sjuk och ätit chokladpudding hihi! och idag är de söndag, nejnejnejnej, helgen är slut. HATART, jag får ångest bara ja tänker på att ja måste gå upp imorn duscha,sminkamig,kläpåmigkläder,tadeo+parfym,cyklatillskolan,gåiskolan,TILL4!!!! vill inte:( kan de inte bli höstlov nu? hur långt är de kvar? någon?

haha, nee nu får ja sluta skriva, har så tråkigt, är rastlös.
Ellinor skickade precis några bilder från gårdagen HAHA sägerjag enjoy!





här börjar de gå utför

jag fick på min någon glasögon?huh

träffa emil och hans vän utanför

BYE!

Kommentarer
Postat av: Emil Thörnberg

GÖÖÖR GÖTTT!

2009-10-11 @ 23:00:56
Postat av: Linda

2 veckor kvar.. :P

2009-10-12 @ 00:10:01
URL: http://oochiie.blogg.se/
Postat av: storsyrran

Fan gabbi, du ser ut som kissie i de där glasögonen. usch!

2009-10-12 @ 11:25:18
URL: http://beelaa.blogg.se/
Postat av: Ellinor

asså jag tänkte oxå på att du ser ut som kissie i glajjorna. inte okej spyan :o ?

2009-10-12 @ 16:11:11
Postat av: beata

er jag tycker du va fett snygg i glajjorna ;D haha duu gabby du va INTE ensam om att holka jag låg däckad på platå toaletten! kuuuuuuuuul ;)

2009-10-12 @ 18:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0