söndag

gårdagen va skit kul, jag gustaf linda hellsten marcus joel och rolle satte oss på pitchers och kollade på fotbollen, DOMMAREN!!!!!!!:@
när matchen va slut satte sig ellinor och jag på 55an en stund och tog oss några shottar, sen drog vi vidare till platens, där kvällen fortsatte tills 3 då jag drog mig hemmåt.

Idag är inte lika kul, mår helt enkelt skiiiiiiiiiiit, blev lite för mycket igår. Så idag kommer ja ligga i soffan heeela dagen, och inte röra mig ett skit, och bara kolla på tv. Så skönt!!


tråkigt inlägg, i know. men nu ska jag sova, nattii!


Kommentarer
Postat av: Linda

hahahahaha

gabby, död isbjörn? :P hahah!

2009-10-11 @ 13:30:05
URL: http://oochiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0