I'm not a soldier

onsdagar gillar vi, kort skoldag!
Efter gick brudarna i klassen och fikade, rikigt trevligt, ni är sjukt bra!:)
När vi suttit där i några timmar så begav vi oss hem, marcus hämtade upp mig så drog vi till ikanooo, va så shoppsugen, men bara för att jag va det så hittade ja inget.. Så hem igen och käka pancakes med papi, gött.
Nu håller jag på med en uppgift vi har, som ska va inlämnat imorn!?! illa.. Så ska väl pilla lite på de, så jag kommer frammåt. Sen så får man ju såklart inte glömma, greys ikväll:) hih, kan bli fika med gurra,linda, och mackan med.


sötnos :)

    HJÄÄÄLP  den här bilden ser bara sjuk ut...

för er som inte ser, eller inte fattar så håller? jag tummen ner

'
jag har tråkigt, okej?

nu ska ja fortsätta, okej?
PUSS mina söta läsare:)hihi

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahahahaha älskling

2009-10-14 @ 20:46:37
Postat av: jossan

Fy fan så snygg du är, galet! ;)

2009-10-14 @ 20:48:19
Postat av: Emmelie

förstår inte hur du alltid ska lyckas att fastna på bild ;)

2009-10-14 @ 21:06:00
Postat av: Ellinor

hahahahaha så jävla ful!!!!!!!! :D

du är ändå min :)

2009-10-14 @ 21:10:43
Postat av: gaby

sv:lisajossanemmelielisa: så söta ni är!:)

2009-10-14 @ 21:16:46
URL: http://gaabyy.blogg.se/
Postat av: Linda

du är för sööööt!

2009-10-14 @ 22:00:37
URL: http://oochiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0