26 oktober

detta är gårdagens inlägg, publicerades inte igår?:s

ah dagen började med att jag vakn upp hos mackanboy. Han skjutade hem mig, jag duschade, gick till stan för att möta upp mamma, kikade lite med henne. Fick mig ett par nya skinhanskar eftersom ena min ndra är spårlöstförsvinnen? Sen mötte jag upp Linda, vi gick runt lite innan vi behav oss till frissan, jag klippte mig, och de blev inte som sist, hurraaa!!! blev nöjd, lite kortare men så mycket fräshare, ska aldrig med klippa mig på bännpunkt!!

När jag va klar, så gick vi och käka på chocalata, kan itne stava till de men ni fattar? höh
sen hämtade vi gustaf och skjutsade han innan vi åkte till hockeyn, bra jobbat lhc!!!;)höh
när matchen va slut mötte vi upp våra grääbs och tog oss en kvälls/mat/fika på mcd, vad annars?;)

Nu är jag hos marcus, vi ska kolla på film, som vanligt. mys!

Imorn ska ja till linghem och umgås med mina mongon anna & johanna!

Nu film!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0