lördaaag

gårdagen/kvällen blev jättetrevlig med tjejorna i klassen! vi började hemma hos mig, käka pizza, drack och lekte lekar;) sen drog vi vidare till en lägenhet brevid min, stannade där i en timma sen gick ja hem igen, ja va den ända nyktra så jag gick hem och tog de lugnt istället, marcus robban angelica jossan och elli kom till mig så kollade vi på tv och tog de lugnt.

Kom nyss hem från ikano där jag och pappa har strosat runt lite, fick med oss lite saker från ikea hem.
Nu ska jag snart äta, sen ska ja träffa lisa, så blir de nog fest ikväll!


lite bilder från igår

vickan malin och emelie

olivia och madde;)
'
malin shakar asset;)

fridis, madde och vickan

sötnos olivia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0