dream baby dream

fråga pappa nyss när maten är klar, och han svarar: om halvtimma minst.  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
blir galen, här sitter jag och är hur hungrig som helst,och känner lukten av köttet, en får inte min mat än. Ae sånt blir jag galen över, vet inte varför men om jag är hungrig och inte får mat blir ja gälen!

kom precis hem från stan med sissen, köpte mig ett till par lackleggings? men  lite mer sliskiga,glansigare, ah kalla de va ni vill. men ni fattar?

idag ska ja tamefan inte göra nått, bara ligga hemma och njuta av att jag behöver faktist inte ställa klockan ikväll och få ångest över att ja måste gå upp imorn. wiee!
äta godis och kollapå tv står på schemat, och självklart äta mat!:)hoh

ne jag måste skaffa jobb, jag bara måste, jag klarar mig inte på 1090 kr, och ibland lite mer, de går inte! tänkt att man får 1000 kanske 2000 kr extra i månaden, tänk er va mycket mer man kan göööööööööööööra! nej, nu ska jag ha ett jobb!



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0