feeeeeeeeeeeeeeeling

jag är nog på världens konstigaste humör just nu, jag känner för att göra vad som helst, nått riktigt jävla sjukt och inte bry mig ett skit om va någon kommer säga eller tycka, så underbart! bara göra va ja vill och här och nu, och om någon säger till mig, att bara skratta! Vill bara lägga mig dubbelvikt och skratta åt alla människor. Vill bara härifrån till en helt ny stad med helt nya människor och bygga upp ett helt nytt liv utan falska, patetiska människor
så känner jag just nu.
och nu hoppas ja på en fika med ellinor, värdensbästa, ikväll!:)

wieeee!

pusss

Kommentarer
Postat av: emma

Jag saknar dig din pluttis!

2009-10-08 @ 19:20:55
URL: http://emmavb.blogg.se/
Postat av: Linda

jag känner precis som du och om 9 månader flyttar jag, hoppas verkligen att du kommer och hälsar på mig OFTA!!! :D

2009-10-10 @ 00:35:17
URL: http://oochiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0