Silly boys You can look but you can't touch

skolan va helt ok, eller nee den va hemsk, min lärare anklagade mig och oliva för att ha skrivit av varandra, och de hade vi faktist inte, så blev tjafs och blaablaa, han trodde oss inte även fast olivia sa att hon faktist skrev av frida. ajjaa arg blev ja ialf!

Nu har jag nästan precis kommit hem från ikano, varit och kikat på jacka, och den jag ville ha finns nu i min storlek så blir nog att köpa den imorn. Därimot har jag precis ätit kvällsmackor & oboy med papi, mys!

Ska snart sätta på mig varmkläder för kvällsfika+kvällspromenad med linda, såbra! Alltid lika skönt att komma hem från promenad eller vadsom med linda, helt frisk i hjärnan när man kommer hem, pratat ut allt! hon är bra:)


lackleggings: vila kofta: gina svart långt linne: vetej.. heh väska: gina
halsduk: åhlens skor dinsko jacka: hm


Kommentarer
Postat av: Linda

naaw <3

2009-10-19 @ 22:47:14
URL: http://oochiie.blogg.se/
Postat av: josssan

SÅ JÄVLA SNYGG!

2009-10-20 @ 11:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0