ttttorsdag

jag hatar torsdagar, ja bara gör de, tråkiga lektioner, har alltid haft de på torsdagar.
Men denna dag va helt ok. Gjorde klart mitt arbete, wie, de blev alltså inlämnat i tid så jag får godkänt ialf, tro ja?
Efter skolan kika jag och marcus lite på stan, jag letar efter ett linne, jag vet själv hur de ser ut, har liksom en bild i huvudet, men de finns ingenstaaans... blir ledsen. Och en vinterjacka skulle inte sitta fel nu heller, hittar dock ingen. deppdeppdeppp... haha NEJ! jag är superglad faktist, skriver bara om de tråkiga sakerna i min blogg, intressantast elr hur;)?  Resten av dagen  har jag legat i soffan och sovit, tröööttt. Är faktist sjukt skoltrött, vilket jag alltid är, men extra mycket nu, kommer inte upp på mornarna. ujjuj, men bara en vecka kvar, sen är det lov, hurunderbart? Nu kollar jag på film med papsen, han är fjuk stackarn. Jag har faktist lagat lite varma mackor, ( mest för min skull) men ändå, han fick smaka!

imorn är de fredag, då blir bloggen glad igen hihihi! älska helg, jag lever för helgerna. utan dom finns de inget att leva för!!  
okej läskig jag lät.
nej, nu ska bella visa hennes skor hon köpt, och jag måste kolla, så får inte blogga.
Bye ha de bra, seyatomarra!

vad vill mitt hår? hahahah
någon hemsk bild på mig och ellinor(honärsöt) från helgen, men hade inget annat, och en bild va ett måste efter ett sånt tråkigt inlägg!
( jag har slingat mitt hår? hissellerdiss?)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

hiss!

jag var ju bäst, fan jag som slinga de!

2009-10-15 @ 21:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0