090909

blev inget inlägg igår, men jag gick till skolan, gjorde mitt i skolan sen gick jag och elli till stan och köpte oss bossesglass, mumma! Sen när hon åkte gick jag och systra min på stan en stund, köpte mig en vit vanlig tröja, mötte upp johanna och gick med henne en stund, vi fixade gymkort på world class, nu ska de börjas träna;D
sen kom marcus hit, vi kolla på tv och bara tog de lugnt tills linda och gustav undrade om vi ville till mcd och fika, huh, så vi hänkade självklart på och där blev vi kvar hela kvällen, mys!:)

Idag va skoldagen kort igen, hade ingen svenska , wiihoooo.
så hade bara matte & engelska sen slutade vi 11. Så jag gick hem och nu befinner jag mig i min säng och väntar på att marcus ska sluta jobba för då ska han jag linda och gustav ner till mitt land och käka lite kräftor, underbart! så kvällen består av kräftor och fotboll, great!

en liten dagens:


nya tröjan




Tröja: gina
Jeans: bikbok(gamla)
Halsduk: bikbok
Armband: gina
Klocka: Gant
:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi. jo det är du visst det! Fin tröjis förresten!!

Ja, det måste vi!! när kan du? PUSS

2009-09-09 @ 17:01:17
URL: http://emmavb.blogg.se/
Postat av: josefine

tack, du är sjukt vacker gaby!!!

2009-09-14 @ 20:23:41
URL: http://josefinekindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0