I gotta feeling that tonight is gonna be a good night

åh sådan underbar skoldag typ! hade bara 2 lektioner så slutade 11, jajajaaa så underbart. Marcus kom och hämtade mig efter skolan så åkte vi till stan, där vi käkade, och så köpte ja mig ett skärp och toffsar. Sen drog vi till nkpg för att kolla om bh:n fanns där, och de gjorde den, gaby är glad! det kan låta lite konstigt, men så som ja längtat efter att fy köpa mig en till bh, vet inte varför, men kände att ja behövde de och så finns de ingen osv.. så jag blev glad!:D hahaha. Strosa runt där lite innan vi begav oss hem, åkte hem till mackan där vi lagade mat, potatismos, älskart! Sen har vi bara tagit de lugnt och kollat på film tills hans träning, så kom precis hem och nu ligger ja i sängen och kollar på tv(somvanligt). Kanske göra lite engelska med om jag har orken..

här har ni några urkassa bilder på de som jag köpt den senaste 2 dagarna:)


nu ska ja göra min några kvällsmackor och varm oboy, sen lägga mig i sängen och kolla på tv, wonderful!

hade gött// titiaapan!
föresten, vetniva? nej de vet ni inte, men jag hade besöks rekord här om dagen, fortsätt så! och kommentera;) så blir alla glada!


Kommentarer
Postat av: Emma

SHOPOHOLIC! hihi. massa fint!

2009-09-07 @ 22:13:43
URL: http://emmavb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0