Onsdag

kort skoldag, skönT. Matte, fittengelska och svenska med världens bästa vikarie, puss på han!:D
sååå äcklig mat idag, eller ja vet inte eftersom ja inte smakade, men fiskgryta? hur gott låter de? ble..
så jag och frida drog till max och köpte oss riiiktig mat, underbart. När ja kom hem slocknade jag direkt, hur skönt som helst, sen kom mackan hit med en studn innnan hans träning som han nu har åkt till. Så snart kommer frida hit så ska vi plugga lite och ta oss en promenix, sen ska ja kolla på idol och plugga lite till kanske? måstemåstemåste få g och det är svåååårt! :(

Nu ska jag fortsätta lite med min städning innan frida kommer, vilket är närsom!
så nu måste jag kila lite, men blir nog ett inlägg ikväll med så kika in då.

stor puss!
Bye

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Du gillar Engelska va?

2009-09-23 @ 19:35:30
URL: http://jonathangoding.blogg.se/
Postat av: jonathan

SV: Okej :) då får du säga det till henne tycker jag:)

2009-09-24 @ 00:14:28
URL: http://jonathangoding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0