TORSDAG

skolan va helt ok, va så sjukt trött och hade huvudvärk så fick kämpa mig igenom dagen!
och de hjälpte ju inte med att vi skulle löpa runt ån på idrotten de första vi gör på dagen.. nejnej.
Efter skolan hämtade marcus mig, vi skjutsade hem frida och sen åkte vi hem till han och gjorde sallad, mööms!
Sen tog vi de lugnt, gick ut och gick lite och kollade på sydafrika bilder, för dig ska vi åka i december och hälsa på hans pappa:D wiiee!

Nu har han åkt till sin träning och jag städar, eller ska göra snart ialf, eller NU ska ja göra de för om 10 min ska ja möta upp linda på rese så ska vi ta oss en promenix med våra vovvsar och kolla på våra pojkars träning;) öhöh
så måste sluta skriva nu, tråkigt inlägg ja vet. men blir roligare imorn;)
hade bra!
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0