supercross/freestyle ullevi

gårdagen/kvällen va skitkul, det började med invigning med alla länder sen kom svenskarna och efter de amerikanarna, och efter de kom dom som skulle åka freestyle! sen började alla heat osvosv.. när alla heat och finalen va slut blev de masssssaaa raketer och sånt till olika micheal jacksson låtar, höhö! riktigt coolt;)
sen åkte vi hem, kom hem runt 2!

idag har jag och marcus legat i sängen hela dagen, nu är han på stan och jag städar lite smått.
Ikväll blir de partaj, antagligen förfest här! och sen vidare till martin som fyller 18, grattiis!:D

Bilder från ikvällen får ni imörn mina vänner.




dom från andra länder kom in med flaggor och grejer


sveriges förare

amerikanarna, eller ah 2 av dom fick ja med:Phaha


inga bra bilder alls, men några ialf:) lägger in fler när jag fått tag på några.

nu måste ja kila!
Byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0