TISDAG

hp1a är bäst, så sjukt rolig dag vi hade idag!
Speciellt på svenskan, ALLA sitter och sjunger och bara skrattar och har hur kul som helst, ni kan få se några filmklipp sen av hur våra lektioner ser ut, underbart;)

Efter skolan gick Frida med mig hem så gick vi en bit runt ån med mina vovvsar,trevligt:)
Sen gick vi hem till mig och bara tog de lungt. När pappa kom hem skjutsade vi hem henne och jag och pappa åkte till ikea där de va meningen att jag skulle köpa massa nytt till mitt rum, men så visste ja inte vad och så kom ja på massa idéer jag kunde göra så nu ska jag göra om massa i mitt rum, eller nåt ialf, så åker vi och köper de imorn! som tex min stationära dator? så onödig den är, den är där och samlar damm, så den ska bort eftersom jag har min bärbara, och då ska den bänken med bort så pappa tyckte vi skulle köpa en fotölj och nått litet bord eller nått, kan såbli!;) jag älskar verkligen att göra om rummet, det känns så fräscht, jag har tröttnat på mitt rum nu. Och det visar jag kanske med att aldrig städa? kan de va så;) höhö.

snart kommer mackan hit och då blir de idoltittade.
men NU: städa undan allt och rensa!









Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0