all because of you

idag är jag hemma, hade sån brutal halsont och huvudvärk så stannade hemma. Men nu är de bättre!
Ligger i min säng med min syster och våra hundar och varsin dator i knät och sjunger, det gillas.
Runt 3 kommer marcus hit och lagar lite mat till mig, sallad!! jag är helt galen i den,, kyckling,feta,tomat,gurka,majs,sallad och ceasar dressing, bästa!!!!!

resten utav dagen kommer ja bara ta de lugnt, så blir de förmodligen skola imorn och sen iväg till loftahammar för kräftskiva på Lindas land, kommer bli kul!



världens bästa vän♥
satt och kollade igenom min blogg och hitta massa bilder som väcker upp bra/dåliga minnen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så söööt tröja ! köpt vart om man får fråga:)?

2009-09-17 @ 20:41:35
Postat av: gaby

sv: min tröja? det är en body som är köpt på gina:)

2009-09-17 @ 20:44:24
URL: http://gaabyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0