Måndag

Idag blev skoldagen rätt så kort, mot vad den skulle varit ialf,hööh. Efter skolan kom marcus och hämtade mig så åkte vi hem till han och lagade sjukt god mat, pepparbiff medpotatisklyftor och bearnésås, muuummaa!
Efter det kollade vi på en dokumentär om World Trade Center som gustav och linda tipsat oss om, och jag säger bara SEDEN! sjukt intressant. Jag blev helt fast och tror på de dom säger, så KOLLA!

Kom nyss hem från några timmars fika med Gustav och Linda, alltid lika trevligt:)
Nu ligger jag i sängen och kollar på tv med Marcus, han tjurar över att jag skriver blogg.. hiihii! så ska sluta nu;P


skolbild höhö


hahahasååfuuul!!xD

såhär snygg va min pojkvän idag efter han varit hos sara och slingat håret, hahahahaah. han envisades med att han skulle hem och tvätta bort de, ojoj vad jag och johanna & jona skratta när vi såg de, ni kan ju bara tänka er vad dom i bilarna vi mötte tänkte...  johanna&jona träffade ja förövrigt med idag när hanva och fixade håret, himlans trelvigt:)


Kommentarer
Postat av: Linda

hhaha (:

tack för en mysig fika! :)

2009-09-14 @ 23:11:54
URL: http://oochiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0