tiiiiiisdag

ojojoj, vilken bra dag!! vet inte varför, men jag ligger här i sängen och bara mår bra! wie

Dagen började dock inte så bra, eler ialf inte känslan. va lite butter, hih.
Dagen började som vanligt, gick ner till staionen, träffade töntarna i klassen och började traska till skolan, hade lektioner och sen slutade vi. Efter skolan gick jag till stan desperat efter en bh, menneejjj inte idag heller, (och missförstå inte de ja skrev i förra inlägget, ja mena inte att ja hade stora tuttar, utan att ja inte hittat någon som passar!:) men ialf, gick på stan med sandra, som va jättelänge sen jag träffade, hur kul som helst! och shopping blev de idag med, 2 linnen, en halsduk, och massa armband, ( kan va därför ja är så glad? kansåvakansåva!)
När sandra skulle hem mötte jag upp Ellinor så satte vi oss på steves och där blev vi kvar hela kvällen, ända tills nästan nu, så mycket prat, så mycket skratt, ujuj ni, den kvinnan klarar jag mig inte utan!
Nu ligger jag här och funderar över OM jag ska kolla i den tjocka matteboken och göra uppgifterna, har jag ork till de? hmm.

lite skol/stan bilder:


vickan och malin

 moi mycket fokuserad!  nya skjortan användes idag!


fridis va söt

ida och..

madde med;)

& andra sov.. haha söt olivia;)


min saknade sandra!!

världens snyggaste&bästaste vän!


ojojoj, tog typ entimma och lägga upp bilderna, haha gjort massa annatbara. Men aja, Nu är jag trött så ska försöka soova!

NattiiNattiii


Kommentarer
Postat av: sandra

sjukt kul att träffa dig igen gumman , saknar dig <3

2009-09-02 @ 15:03:18
Postat av: Ellinor

titiapan :o ?

2009-09-02 @ 18:30:03
Postat av: malin alm

Gaby det är du som ät tönten i klassen :D<3

2009-09-03 @ 19:36:23
URL: http://fejnt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0