mot gbg

konstigt... detta inlägg kom aldrig i fredags;o så ni får de nu istället. hahah!
så det skrev ja alltså i fredags, men äsch


Sitter i bilen ner mot gbg nu, eller har suttit här ett tag. men nu är de bara 5 mil kvar, då ska vi käka och lite så sen till ullevi, kommer bli nice! & så smart som vi är så glömde vi ladda kameran, och när jag väl hittar kameran så är minneskortet inte i!!!!? och självklart hittade ja inte de heller, så få bli mobilbilder.. haha! äsch

jag måste säga att jag börjar få lite ont i rumpan rygg mm, försöker lägga mig skönt här i baksätet med efter 5 min så blir de oskönt igen, inte ok! men som tur är har jag mina svenska äpplen som är såååå goda, och en marabou, hihi.
jajuste, skulle ni vilja ha en frågestund eller något liknande? eller så kan ni bara bestämma något ni skulle vilja så kanske de fixas;P kan va kul med något nytt här i bloggen!

och vetniva? hade besöksrekord igår igen, fortsätt såå!!:D



Kommentarer
Postat av: lina lundell

haha, riktigt gullig bild :p och jag gillar din blogg :D

2009-09-14 @ 15:24:01
URL: http://linakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0