what goes around comes around

typ en liten dagens


ser inte så mycket, men har ett vitt linne(hm) istoppat i mina svarta jeans(gina) med ett skärp(monki) i, grå(väldigt gammal) kofta och halsduk(bikbok) & väska(gina), och smycken(gina)
hahai lite annorlunda skrivet ;)    
mitt ansikte såg inte så vackert ut så för min & eran skull gjorde ja de lite finare:) höhö

Jag och Marcus har precis fixat iordning våran gooda sallad, helt galen i den! nu har han dragit till sin träning men han kommer hit sen efter med, då ska vi bara ta de lungt, kanske tar en prommis runt ån, måste få in den vanan, hur skönt som helst efteråt.


Kommentarer
Postat av: :)

vad kostade sjalen ?:D

2009-09-07 @ 21:39:32
Postat av: gaby

svar: den kostade 199, finns nog kvar köpte den förra veckan!:) annars finns de liknande på hm&gina:)

2009-09-07 @ 22:03:51
URL: http://gaabyy.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHA. Fint huvud sötnos!!

2009-09-07 @ 22:11:56
URL: http://emmavb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0