ojojoj..

vilken kväll!

Jossan och elli kom runt 7, vid 8 kom eric och co. Och sen vid halv 9 kom frida och jannie. Vid 10 bosatte sig jag och min kära vän ellinor på toan med spyor, där vi fortsatte hela kvällen. Resten gick, jag och elli va inte gåbara så vi stannade. Ellis mamma kom ohc hämta henne, min säng hämtade mig! japp så va min kväll.. hahaha galet!

men förutom att de blev lite för mkt av de goda så va det en riktigt trevlig kväll med trevligt folk, så de får jag tacka för!:) 

Har precis städat bort alla flaskor och annnat..... hmm.
Idag blir det nog inte mycket liv, utan en riktig chillkväll med ellinoren, kan bli hos martin och rille.

bildeeer














byyeeee







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0