tjo

de va ett jävla bra tag en jag skrev här, men känner att ja måste skriva av mig lite någonstans så varför inte på blöggen?

Igår satt jag linda elli anki josse rille och petros vid ån och lyssna på lasse, till en början trevligt, sen kokade mitt huvud tror ja. Och sen en full pojkvän på de, underbart!

idag  vakna ja av att min syster ringer och säger att hon är hemma, wie!! henne behöver jag nu
har legat o degat hela dagen med rille, inte gjort ett skit så att säga. Nu har han dragit och snart kommer världens bästa människa hit, ellinor!
vi ska la fixa lite sen dricka lite vin, inte helt fel just nu!;) 


cool brud!!

Kommentarer
Postat av: sanne

snygg brud!! saknar dig min lilla flicka

2010-07-17 @ 19:58:47
URL: http://sanneg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0