torsdag

den här dagen har varit bra, riktigt bra! men ingenting kan ju va bra här i livet? nejnej, ala mina bra dagar slutar dålgt och bara väntar på att de ska hända..  deppbarn..

skolan va kul idag, asslappt och hade massa skoj med mina fina tjejer. Ida hon är bra hon, hon älskar att prata om samma sak som jag, hehe, så vi satte oss i biblan idag och bara prata på, jag gillart. Alla va så bra idag, våran tjurigaste lärare va tilloch med snäll, hon köpte fika till oss för sina egna pengar så satt vi och snacka killar och fika hela lektionen, idag har jag känt att grisar fan kan flyga. efter skolan gick ja och malin till bikbok eftersom de va 100 kr rabatt på alla jeans, men självklart så finns de inga storlekar, jag har alltid tur med sånt där, gud älskar mig!

Blir ingen träning idag, blev inte de igår helller, ne för jag är sjuk, kul!
alla i min klass är med sjuk, har varit 4-5 pers i 2 dagar nu, fast de är fasen skönt. hehe..

därni där kom de, det som förstör mig dag,och nu kommer jag vara arg hela kvällen, för de tycker ja är såååå kul. tack pappa!

imorn är de fredag och jag har bara en lektion, de hurrar vi för, och så ska ja hurra lite mer på kvällen för då firar vi lisa som fyllde hela 18 år i tisdags, massa gratulationer och pussar på dig min sköna!


slutar alltid såhär när de festas med lisa.. vackert

ohww♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHAH ser lagom nyktert ut! Älsklingggg <3

2011-02-18 @ 16:48:01
Postat av: gaby

hahaah aah fyfan, den kvällen..!;)

2011-02-21 @ 09:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0